Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih v Iskri
Četrtek, 15. julij 2021
V Iskri se zavedamo, kako pomembno je, da zaposlenim ponudimo izobraževanje in usposabljanje na delovnem mestu. Izvajamo notranja izobraževanja, ki smo jih letos nadgradili z interno akademijo in zunanja izobraževanja, ki vam, našim zaposlenim prinesejo dodano vrednost na delovnem mestu.
Z udeležbo na izobraževanjih:
- Izboljšujemo uspešnost zaposlenih (zaposleni, ki se izobražujete glede na raziskave bolje opravljate svoje delovne naloge, saj se zavedate svojega potenciala in veste kaj lahko s svojim znanjem dosežete)
- Odpravljamo manko znanja v podjetju (z izobraževanji lahko zapolnimo manjkajoče znanje na različnih oddelkih. S tem ponudimo zaposlenim tudi možnost za karierni razvoj.)
- Cenimo zaposlene (vlagamo v razvoj zaposlenih in cenimo čas, ki ga vložite v učenje novih veščin)
- Povečujemo interni prenos znanja (zaposleni, ki se udeležujete izobraževanj lahko svoje znanje prenašate tudi na svoje sodelavce in ostale zaposlene v Iskri ter tako skrbite, da vaše znanje doseže čim več ljudi)
V duhu izobraževanj vam tudi predstavljamo kratek intervju z Eleno Spasevsko in Rosvito Cvikl, ki sta v preteklem tednu zaključili izobraževanje Young Managers Program na IEDC Bled.
Kaj vaju je vzpodbudilo k prijavi na Young managers program?
Videli sva neverjetno priložnost za karierno in osebno rast.
Česa sta se na programu naučili?
Naučili sva se kateri so ključni elementi vodstvenega dela, potreba po postavljanju pravih vprašanj, spremljanje poslovne uspešnosti s pomočjo številk, kako pravilno komunicirati in vplivati na ljudi, poslovne strategije in še veliko več.
Kaj bi izpostavili pri programu? Kaj je pustilo največji vtis?
Težko bi izpostavili eno, ker je cel program bil super. Mogoče team building vajo – veslanje (ang. Rowing). Tukaj se je pokazalo kaj se zgodi, če ni harmonije znotraj tima in če ne veslamo vsi v isto smer. V delovnem okolju potrebujemo harmonijo za doseganje ciljev, kar pomeni, da sodelavci dobro delujejo v timu, da je vsak seznanjen s svojo vlogo v doseganju skupnega cilja, ravnovesje med osebnimi cilji in cilji skupine ter, če je potrebno, da znajo menjavati vloge pri različnih projektih.
Kako bosta pridobljene veščine uporabljali na delovnem mestu?
Ena od veščin, katero bova uporabljali je postavljanje odprtih vprašanj in adult - adult komunikacija. V delovnem okolju se vsakodnevno križa mnogo idej in interesov. Umetnost dobrega komunikatorja je v tem, da je tudi dober pogajalec, ki ne vpliva negativno na vpletene, temveč prinaša pozitivne rezultate. Torej to pomeni da v poslovni in v osebni komunikaciji parent - child pristop ni OK, ker ni pravilno podane informacije kot tudi ni relevantne povratne informacije. Končni rezultat takega tipa komunikacije bo vedno negativen.
Bi si želeli v prihodnosti še več podobnih izobraževanj?
Seveda :)
Elena in Rosvita, čestitamo vama ob zaključku izobraževanja in želimo, da čim več znanja uporabita v praksi ter ga preneseta na sodelavce!